Hallo Daan Nang!! - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Berieke Knufken - WaarBenJij.nu Hallo Daan Nang!! - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Berieke Knufken - WaarBenJij.nu

Hallo Daan Nang!!

Door: Berieke Knüfken

Blijf op de hoogte en volg Berieke

31 Januari 2014 | Vietnam, Da Nang

Het avontuur is nu echt begonnen. Na een intens afscheid stapte ik in het vliegtuig naar Frankfurt. De vlucht verliep goed en snel. Het is wel erg saai om alleen te reizen. In Frankfurt kwam ik een ouder Nederlands echtpaar tegen, zij moesten ook naar Hanoi. Samen liepen we, zonder ticket, naar de juiste gate. Zij gingen eten bij de Burgerking, hier splitsen onze wegen. Ik at alleen een broodje gezond en relaxte wat. Na het eten kwam ik het Friese echtpaar weer tegen. Samen wachtten we op het vertrek. Voor het boarden konden we pas onze tickets ophalen. Het was bizar aangezien wij niet op de lijst stonden. Gelukkig was ik niet alleen!
De vlucht naar Hanoi duurde lang en ik heb weinig geslapen. Na het landen moest ik meteen opzoek naar mijn vervolg vlucht. Het stempelen van mijn paspoort ging gelukkig snel en mijn koffer lag als eerste op de bagageband. Een medewerkster nam mijn koffer over en bracht deze naar het goede toestel. Een naar gevoel om je koffer af te geven. Na even zoeken vond ik de juiste incheckbalie en kan mijn laatste deel van de reis beginnen.

Om 10 uur landde ik in Da Nang. Meteen zag ik Daan en tranen van spanning en blijdschap rolden over mijn wangen. Als echte Vietnamezen stapten we op de scooter. Mijn 30 kilo zware koffer voorop en mijn handbagage tussen ons in. Na vijf minuten arriveerden we bij Daan thuis. Ik pakte mijn kast in en installeerde me. En al snel zaten we weer op de scooter om een ronde te rijden. Alles is vandaag gesloten omdat het nieuwjaarsdag is. Het jaar van het paard is ingegaan en toevallig ben ik ook in het jaar van het paard geboren, lucky me! In het park was een kermis en een soort braderie. Iedereen bekeek mij aandachtig en sommige mensen maakten foto's van mij. Na alle eerste indrukken ging ik even slapen, na het slapen aten we wat en relaxten we in een bar en op Daans dakterras.

  • 31 Januari 2014 - 21:47

    Judith:

    Beer! Gelukkig ben je veilig aangekomen bij Daan! Heel veel plezier en doe de groetjes aan Daan! X

  • 31 Januari 2014 - 22:22

    Marleen:

    Beriekje!

    Heeel veel plezier daar, ik ben benieuwd naar je verhalen.
    In mei snel even bijkletsen.

    Liefs,

  • 01 Februari 2014 - 01:49

    Ina:

    Wat fijn dat je goed bent aan gekomen Berieke
    Maar je bent nu in "goede Daan "handen !!!
    Ik blijf je volgen met je verslagen ....leuk!!!!!
    Veel plezier en een dikke knuff ook voor Daan !!!!

  • 01 Februari 2014 - 11:31

    Wendy:

    Fijn dat je goed bent aangekomen...
    En weer lekker bij vriendje Daan! Heb je hem plat geknuffeld van ons??
    geniet van je tijd in Vietnam!
    En ik blijf jullie volgen. Er zullen vast nog een hoop gekke avonturen volgen met jullie!

    Kus Wendy

  • 01 Februari 2014 - 12:28

    Henny:

    Hoi Berieke, Vanuit een regenachtig Doetinchem wens ik je alle goeds en veel plezier. Ik ga je samen met de groep volgen in je belevenissen daar. Geniet niet met mate hè !!

  • 01 Februari 2014 - 16:54

    Tess:

    Heeey beer!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan en doe de lieve groetjes aan Daan! Ik blijf je volgen ;)
    Dikke kuss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Da Nang

Berieke

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 6573

Voorgaande reizen:

01 Juli 2010 - 22 Juli 2010

Rondreis door Italië

28 April 2010 - 11 Mei 2010

Sri Lanka

01 Juli 2008 - 22 Juli 2008

Ontwikkelingssamenwerking

30 Januari 2014 - 30 November -0001

Minor in Vietnam

Landen bezocht: